Friday, October 31, 2008

roomateku yg gedik tp comeyy...




perkenalkan..ni la dua insan yg sentiasa menerangi bilik ku...hihihi..sebab dia rooamte and ex-roomateku..ermmm...yg bertudung ni la roomateku yg selalu gelak xkira masa..tp kdg2 dtg season yg x okni..tkt gak aku..mana la tau..tah2 time tu bkn dia gelak..tp aku lak yg kena gelak secara paksa olehnye..hihihi...nooorrfadhilah nama dia..tuannya sesuci namanya..suka tulung menulung...tah apa yg di tulung pun aku xtau..hehehe..tlg mengutuk aku kot..tp ko roomate aku yg ke-2 kt unimas ni n ko roomate yg bez..seperti juga ina..sama2 roomate aku yg bez.....semuanyer bermula di kolej bunga rasmi malaysia ni(bunga raya la)...sekarang roomate aku bkn sorg tp 2..ex-roomate aku dl pn still stay blk aku..tu yang bez tu..xla sunyi betoii kami n dia...cam sekejap jer masa kan..pejam celik dh hmpir 2 thn lebh dh kita bersama yer..korang la byk tlg aku...ssh untuk kita lalui saat ini lg nnti..tah2 bila abis nanti mesti ssh untk juper lg..huhuhu....xper...ko selalu ckp camtu kan noor..ko selalu cakap yg nntiklu dh berpisah ssh lg nk juper..tp mmg pn..susah lg aku nk pijak bumi kenyalang indah ni...ermm..yg free hair tu of coz ex-roomate ku....dia pn nang bez la..ermm..ina..moger dirimu sentiasa tabah mengharungi hidup ko yer..moger mendung akan kembali cerah yer..hanya tu yang mampu kami lakukan demi mengembirakan mu...sayang korang...

No comments: