Wednesday, October 15, 2008

kehidupanku






Mekar di kamar hati cinta pertama

Engkau ciptaan seni idaman kasih

Antara bibir tersiratnya pekerti

Kelembutan yang mendamaikan jiwa



Bermula kau di sini penentu bicara

Kalam kebenaran tiada berdusta

Dirimu berharga dari segala-galannya

Bertakhta keimanan untuk dipertahankan



Hadirlah cinta cinta pertama

Hadirlah cinta cinta utama

Sayangi diri ini cinta cinta pertama

Hati ini cinta cinta pertama



Tiada sia-sia menyintai diri

Sempurna sejahtara


salam ukhuwah utk semua...blog ini sekadar bingkisan kehidupanku..jika pembaca bosan.juz leave k..syukur aku ditemukan seorang insan yg sentiasa membuat hari2 yg aku lalui sentiasa ceria &bahagia..moger2 bahagia sentiasa menjadi milik kami..amin..tiada kata yg mampu aku luahkan..cuma harapn semoger kami sentiasa diberkati oleh-nya..w/pn ujian sentiasa mengiringi hari n waktu kami..tp..semua itu mampu terubat oleh kasih sayang allah yg telah dicampakkan kedalam hatiku..23 jun 2008..tarikh perjanjian kami sebelum melangkah ke alam yg lebih terjamin...begitu banyak cabaran yg aku lalui...tp semua itu menguji kesabaran aku...tugas seorg pelajar n menjadi tunangan org membuatkan aku sentiasa ingin menghabiskan pengajian ku n bertekad utk grade cun2 3thn jer...harap2 begitu la hendaknya..abang..sabar yer tggu tarikh kita...errmm...w/pn jarak yg memisahkan..namun setiap jam kami sentiasa berhubung..itu jer la yg menjadi penghubung kami...pjj..bkn semudah itu..namun kesabaran sentiasaaku sematkan dlm diri ku...abang....semoger allah sentiasa memberkati kita.......

No comments: