Wednesday, October 15, 2008

23 jun 2008-ikatan pertunangan



satu tarikh yg mengikat bukan saja aku malah kedua2 belah pihak aku n kuarga tunangku..w/pn masih bergelar"student"namun aku bahagia..namun..kami perlu bersabar dgn dugaan yg sentiasa melanda kami...
setiap hari pasti ada pergaduhan kecil..namun itu lah lumrah alam...sedangkan lidah lg tergigit inikan pula manusia..aku berdoa moger pelajaran aku ni mampu aku tamatkan thn dpn..insyallah....maaf jika ada pembaca yg bosan dengan blog aku..aku sengaja titipkan untk aku n tunangku sebagai memory kami ber-2....berkongc pengalaman sebagai tunangan org di alam belajar dan percintaan jarak jauh kami...salam utk semua kwn2 yg sentiasa memberi tunjuk ajar n bantuan dikala aku jauh dari kuarga n tunagku..terima kasih buat korang...

No comments: