Saturday, November 1, 2008

kau yg bernama farhana....


Rindu rasanyer kt sahabat lama aku ni..dh lama x juper ye na kan...kol n msj pn jrg2 jer..yer la..asyik sibuk memanjang jer..xsedar yg aku dh abaikan ko..ermm..ni la sahabat baik yg plg2 baik gan aku..tp tu la..masa selalu menghalang jer..t la..klu ada kelapangan waktu n umr msh pnjg..juper gak kiter suatu hari nanti hendaknya..mana tau kot2 thn dpn aku kawin leh la aku jmpt ko..hihihi..bkn jemput apa..jemput untk tolong menolong..hehe...rndu rasanyer time blaja dl...cepatnyer masa berlalu meninggalkan kita...apa2 pn..ko sahabat yg plg bez aku pernah juper la...ko lain dr spesis yg lain..hihi..jgn mrh na...tp yg penting ko tetap sahabat aku..aku sentiasa doakan kesejahteraan ko na..moger ko dipertemukan insan yg betul2 ikhlas dgn ko..lupakan jer kenangan dl yer..tabahkan dr mu menempuh hari2 yg bakal tiba...ko baik..mesti ko akan dpertemukan org yg baik gak suatu hari nanti..aminn.....

No comments: