Friday, November 7, 2008

aku belajar erti sebuah "relationship"




kesakitan, kerinduan, kemesraan dan redha dengan pasangan yang telah ditetapkan untuk kita,..itulah sesuatu yg aku belajar dlm hdp aku...bkn mdah membina hubungan b'landaskan kejujuran...bkn mudah kejujuran diterima..kadangkala kesakitan itu mengajar aku untk lbh berhati2....mencari makna disebalik kejujuran bkn semudah mencarinya didalam kamus dewan @kamus oxford..tu hanyalah makna disebalik ayat dan bukannyer menyimpan makna yang tersirat..sebaliknya...ketahuilah....jika kita redha dengan dugaan..kita insan yg berjaya..tp adakah aku insan itu???moger2 itulah aku...aku akan berusaha menjadi aku..iaitu insan yg harus redha pada takdir..............................................................................

No comments: