Friday, July 24, 2009

secebis bingkisan kata..............

mmm..xngantok lak time gini..ssh lak nak lelapkan mata aku nie...tibe2 teringat lak kt hubby aku...rindu lak bile dok jauh ni..kecian abg sbb aku x dpt nak jaga mkn mnm n segalenyer la..nasib la hubby aku masih izinkan aku terbang ke sarawak ni..mekaSeh byk2 la buat suami tercinta..
upernye bkn senang dok jauh gan suami nie..rindu tahap gaban tp nak wat camner kan..tp bln 11 ni isterimu berjanji akan tinggal selamanye gan abg erkk...aktiviti aku kala borink sekarang cuma layan website recipi jer..byk yg aku plan nak msk tuk my hubby...hehehe...harap2 menjadi la...nak try wat pizza n karipap sbb my hubby suka sgt mkn tue..aku ingin jd isteri yg solehah buat suami ku .....

klu boleh biar la segalanyer aku sediakan termasok mkn la..aku ni msh kurang arif bab memasak..tu la..asyik belajar jer smpai umur 25 ni msh lg x abeh degree..kwn2 laen dh de kejaya dh..aku msh tergapai2 nak cari kerja..tp xper la..mybe rezki aku belom smpai kot..dh takdir kot tahap2 umo aku gini aku msh xde keje kot..tp yg pasti aku eppy sebab aku dh de suami..

bila dh kawen ni yg aku pk cuma suami dan nak bg yg terbaik utk dia..kerna dia la syurga utk aku...segala urusan hidup aku ni hanyalah buat suami ku yg tercinta...semoger kebahgian ini buat selama2nyer...

xde apa yg aku harapkan dari suami cuma kasih sayang yg x berbelah bagi untuk aku...aku x mengharapkan hidup mewah.jika d takdirkan hidup susah aku redha n pasrah..harta dunia msh boleh d cari tp kebahagiaan tu ssh sebenarnyer..bila baca kes2 keruntuhan rumahtangga ni mmg menakutkan la..tp kita kena berani amik risiko bila dah kahwen..sbb kadang2 kebahagian ni sbnrnye ada kt tangan kita jae..kita yg pilih..tp mana ada manusia yg x nak bahagia kan..
mmmm..tp klu dh salah sorg wat hal so camner nak bahagia...yg penting sama2 la kita jaga kerukunan rumahtangga kita..btwy..jadi lah insan yg s'tiasa mengingati allah kerna bila kita ssh nanti padanyer jua kita berserah..

mmm..dh panjang melalut lak..time upssss.aku nak tido dl la..ngantok lak.hehehe..byeee..byeeee

No comments: